Update + Video. Can U Test My Portfolio? 🛗 BTW, I'm One Year Old 🎂 in this Community : Anniversary

Hi, all :slight_smile: One Year Already! I’ve just noticed before posting.
I hope you’re all doing your best in your life, being & doing what really counts to you.

I’m about to publish my PÉŸoduct ϟ Ångel ★ Portfolio = Product Consultant, but “Pixar Quality”. Would you mind having a look?
I’m sorry, it’s in French, except for some User Flows. As it show cases my 14 month training as Product Manager. But you can play with my elevator, used as navigation mode. And you’ll find my Glide prototype Level 8 (and 7 for the “Genesis”).
I’ll do the English Version later on.
The hardest Projects are on the Highest Levels (6, 7, 8, 9), my Self Branding on N°1 Floor. With Figma for my animated resume and personal canvas. Available in English, dark and light mode.

Thks @Blue_Community for your door : I didn’t have to use it yet. I found a very easy way with Wix. A symbolic elevator.

Here’s the test + comment link. Rather for desktop, with a simulation for mobile. My portfolio is responsive, but my deliverables are not, as they were for my exams.

Only the published version will allow me to actually “see” all accurate layout for mobile.

VoilĂ  :slight_smile: All feedbacks will really help me. Thks!

(Link deleted as the portfolio is now published as a beta release)

Here’s a video if you feel lost because it’s in French
Product Angel Portfolio Preview

2 Likes

Wow, je n’ai jamais vu un site pareil, c’est super original et une façon ludique de prĂ©senter l’information. Chapeau.

2 Likes

Merci, @nathanaelb :cherry_blossom::innocent:
C 1 portfolio trĂšs anti pattern d’1 Product Manager, notamment par le nb quasi exhaustif des projets & livrables partagĂ©s. Mais ce sont rĂ©ellement les soutenances et livrables rĂ©alisĂ©s. Tous soignĂ©s sans exception. 1 prĂ©sentation pĂ©dagogique aussi destinĂ©e aux Ă©tudiants. Pour leur remonter le moral devant des sujets parfois jugĂ©s “ennuyeux” dans des storytelling comme Sherlock.

Dans les limites de mes connaissances à chaque fois (0 SaaS au début de la formation). Et du timing max de chaque case study. Exception pour Glide, dont le prototype continue à évoluer, avec juste des vidéos témoins.

Ce qui Ă©tait difficile Ă  suggĂ©rer avec Sharon PM sous Glide, j’ai pu le faire ici : l’UX, l’ambiance que j’inspire en tant que personne. Avec le sĂ©rieux du travail en profondeur. Et l’imagination divergente, pourtant simple de rĂ©sultat.

Et bien sûr, je suis instructeur, pas UX Designer !

Quelque chose qui te perturbe/no go dans le portfolio ? qui perturberait 1 recruteur ou client ?:compass:
Merci :cherry_blossom:

Je ne suis pas recruteur de PM, je ne saurais quels seraient leurs critĂšres. Je trouve ton site ludique, quasiment artistique.

1 Like

Merci :slightly_smiling_face: du moment que c fidÚle à qui je suis et que je montre mes actions concrÚtes et livrées

Je suis terrorisée, mais je pense le partager dans cette version Preview sur LinkedIn. Pour avoir des feedbacks.
Je ne pense pas que ce portfolio fasse honte en l’état.
Qu’en penses-tu, Nath ?

Poster sur le rĂ©seaux c’est un peu se mettre Ă  nue et ça fait peur. J’hĂ©site aussi beaucoup depuis des mois. Rendons-nous compte que ce qu’on raconte et fait importe les gens moins que ce qu’on imagine.

Si c’est en-dehors de ta zone de confort, c’est peut-ĂȘtre bon signe ?

1 Like

tu hésites depuis des mois ? C vrai que je ne vois pas bcp de tes posts ou LinkedIn ne me les propose pas dans mon fil.

Maybe I should have posted this in the “Showcase” category instead?

Maybe more appropriate?
Since there is indeed one Glide app featured inside (Level 7 - archived videos and 8 : live)

@iamtomgray ?

Thks & Sorry! :face_with_hand_over_mouth:
I just moved the topic.

1 Like

Just shared a video in the main topic :top:, in case French prevents you from enjoying the elevator navigation

Love it!

1 Like

Thks :slight_smile: It’s much better now, in Pre-Release since Halloween (I have not resumed for 2 weeks)

more compatible to more screens.