プランキャンセルに伴う影響について

:us: English:

Hi there,

I understand that you are currently on the “Legacy Business” plan and are planning to cancel it. I’m not entirely sure what will happen to the layouts of your apps after cancellation, as I don’t have access to specific information about legacy plans.

To get the most accurate answer, I would recommend reaching out to Glide support directly. They will be able to provide you with specific details about how canceling your plan will affect your existing apps.

In the meantime, you can find Glide’s support page here: https://www.glideapps.com/support

:jp: Japanese:

こんにちは、

現在「Legacy Business」プランをご利用で、解約を検討されているとのことですね。解約後、作成済みのアプリのレイアウトがどうなるか、私も確信が持てません。レガシー プランに関する具体的な情報にアクセスできないためです。

最も正確な回答を得るには、Glide サポートに直接お問い合わせすることをお勧めします。彼らは、プランの解約が既存のアプリにどのように影響するかについて、具体的な詳細を提供することができます。

それまでの間、Glide のサポート ページはこちらです: https://www.glideapps.com/support

Please note that I used Google Translate to translate the Japanese text. It is possible that the translation is not completely accurate. For the best possible assistance, I recommend contacting Glide support directly. They will be able to provide you with the most accurate and up-to-date information.