Meldinger og kommentarer/ forum

Hei
Jeg skal være ærlig med en gang - jeg aner ikke hva jeg driver med.
Likevel har jeg startet opp en app, som skal fungere som et forum, et sosialt nettverk for kvinner som ønsker å komme i kontakt med andre kvinner, i en verden det stadig blir vanskeligere å få seg nye venninner.

Jeg har en forside, folk kan registrere seg og lage seg profiler… men jeg ønsker at de skal kunne sende hverandre meldinger via profilen. Det er en side med oversikt over alle brukerne.
Inne i profilen til folk har jeg lagt en knapp man skal trykke på for å sende melding, men der stopper det opp. Det skjer nå ingenting når man trykker, det ser ut som man får sendt melding - den legger seg i eget ark i data som heter Meldinger - men i layout er den borte vekk, og man kommer ikke videre. Det kommer ingen melding opp noe sted.

Dere skjønner sikkert hva jeg er ute etter, en ryddig innboks brukerne seg imellom.
Samt en oversikt over alle samtalene på en egen side.

Jeg har og en VIP-del, som skal ha to sider. En for forum og en for arrangementer.
Man kan skrive innlegg i forum, men der sliter jeg med kommentarene… det er en svar-knapp, men det kommer ikke frem noen kommentarer der.

Det jeg mangler her er kommentarfelt, påmelding og… når jeg skal legge inn beskrivelse i eventet så kommer eposten min … veldig rart.

Beklager rotete innlegg, men ja… jeg er noob og innrømmer det.
Noen som føler for å kaste seg inn i dette og prøve å hjelpe meg?

Hilsen
Monica
(Norge)